آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Coldplay – Viva La Vida

بی هیچ شک و تردیدی میشه ادعا کرد که Coldplay مشهورترین و بزرگترین گروه Piano Rock حال حاضر  تونسته تاثیر مستقیمی روی این ژانر ، شیوهء اجرا و مضامین ترانه ها و ملودیهای مختص اون بذاره. این گروه تا الان به فروش بیش از 30 میلیون نسخه از 3 آلبوم خودش دست پیدا کرده . اولین آلبوم اونها در سال 2000 با عنوان Parachutes موسیقی رو منفجر کرد !!! . این آلبوم موفق به فروش 2.7 میلیون نسخه ای در آمریکا و 8 میلیون نسخه در سطح دنیا شد و تونست سه جایزه معتبر : بهترین آلبوم از Q Awards ، بهترین آلبوم انگلیسی از BRIT Awards و بهترین آلبوم آلترناتیو از Grammy Awards رو تصاحب کنه . این روند موفقیت ادامه پیدا کرد تا در سال 2002 بار دیگه دنیای موسیقی با یه آلبوم بی نظیر میخکوب بشه !! . آلبوم A Rush of Blood to the Head با فروش 4.5 میلیون نسخه در آمریکا و 12 میلیون نسخه در سطح جهان وضعیتی به مراتب شگفت انگیزتر از آلبوم قبلی رو داشت . این آلبوم 5 جایزه معتبر بین المللی رو نصیب گروه کرد : بهترین آلبوم از Q Awards ، بهترین آلبوم انگلیسی از BRIT Awards ، بهترین آلبوم آلترناتیو از Grammy Awards ، بهترین اجرای موسیقی توسط یک گروه برای آهنگ In My Place از Grammy Awards و بهترین ضبط موسیقی برای Clocks از Grammy Awards . این روند موفقیت آمیز با یه افت کوچک در سال 2005 با آلبوم X&Y ادامه پیدا کرد . فروش 3.2 میلیون نسخه ای در آمریکا و 10 میلیون نسخه در سطح جهان و بدست آوردن سه جایزه معتبر : آلبوم سال از Q Awards ، بهترین آلبوم انگلیسی از BRIT Awards و آلبوم بین المللی سال از Juno Awards حاصل این آلبوم بود . گروه در یک سکوت 3 ساله به سر برد و حالا آلبوم جدیدش رو قرار هست هفته دیگه روانه بازار کنه .

این آلبوم که نسخه الکترونیکی اون دیروز توسط iTunes منتشر شده تفاوتهای زیادی نسبت به آلبوم های قبلی گروه داره . در ابتدا اسم Timbaland بعنوان یکی از تهیه کننده های آلبوم منتشر شد که بعدا از لیست اسامی تهیه کننده ها حذف شد . مهمترین نکته ای که میشه در مورداین آلبوم گفت اینه که گروه بطور کامل مشهودی از موسیقی پیانو راک فاصله گرفته و کاملا وارد حیطه الترناتیو شده . مطلب دوم استفاده مشخص از افکتهای کامپیوتری و استفاده مشخص از کیبورد در اجرای آهنگها هست . ول کنین !! . اول باید خودتون این آلبوم رو گوش کنین !! . درضمن ، آلبوم 12 تا آهنگ داره که دو تا از اونها به صورت Hidden Track به انتهای آهنگ 6 و 10 چسبیدن .

دانلود آلبوم viva La Vida از Coldplay

 

22 پاسخ به “Coldplay – Viva La Vida

  1. فانوس دریایی 2008/06/09 در 16:23

    با سلام خدمت دوست عزیزمبرای شما ایمیلی ارسال کردم در مورد موسیقی سبک سلتیکاگر چنانچه هم ردیف این سبک چیزی سراغ دارید مطلعم کنید .در ضمن نمی دانم چرا لینیکی که برای دانلود این موسیقی گذاشته اید باز نمی شود و دانلود صورت نمی گیرد سعی میکنم دوباره در فرصت دیگری امتحان کنم با تشکر از شما .

  2. ایرانی 2008/06/09 در 21:34

    Иранских молодых людей говорят: «Ислам является религией сатанинских».

  3. نیما محمدی پاشاک 2008/06/12 در 12:25

    سلام … شب بخیر .اگه خاطرت باشه توی b-music با هم گپ زدیم من هم یه بلاگ موسیقی هنری دارم قدری تخصصی تر . هم به معرفی گروهای برتر می پردازم هم به یک سری مقاله های اموزشی در مورد موسیقی و یک سری هم مقالات و تفصیر ها در مورد هنر به طور عام و موسیقی به طور خاص . یک سری بزن . اگر وقت کردی چند تا از مقالات رو بخون اگر نه یک نگاهی به تیتر ها بنداز . اگر تمایل داشته باشی می خوام پیشنهاد تبادل لینک کنم . من دارم فقط بلاگهای هنری را لینک می کتم علاقه مندم بلاگ شما رو هم لینک کنم . سر بزن . اگر نظرت موافق بود کامنت بگذار . می بینمت….موفق باشی .

  4. بردیا 2008/06/14 در 11:46

    ٍسلام آقا بردیامتاسفانه چند روز به بلاگتون نتمونستم سر بزنم و این لینک طلایی Coldplay از rapidshare برداشته شد.اگه لینک جدیدی برای دانلود پیدا کردی ما تشنه لبان رو منتظر نگذارید :-Dمرسی

  5. حامد 2008/06/14 در 12:44

    رپید فایل و پاک کرده.لطفا بیت ریت و فرمت فایل رو هم بنویسین.

  6. شقایق 2008/06/14 در 23:07

    Viva Coldplay Forever:X

  7. امیر عادل 2008/06/15 در 08:30

    لینک خراب شده

  8. داريوش 2008/06/16 در 01:26

    برديا عزيزلينك مسدود شده لطفا» دوباره آپلود كن.ممنونم ازت

  9. جواد 2008/06/16 در 18:04

    خیلی عالی بود پسر . من چند ساله که با اهنگهای این گروه زندگی میکنم. لینکی که شما گذاشتی بسته س البته من دارم این البوم رو از لینک زیر دانلود میکنم:http://rs104.rapidshare.com/files/122258798/CPlay_-_VLV.rar

  10. مهرداد 2008/06/19 در 05:04

    wow

  11. حسام 2008/06/22 در 09:48

    سلام بردیا این فایلش نیست که بشه دانلود کرد!

  12. بردیا 2008/06/22 در 23:42

    چرت میزدی تا الان ؟ دو تا لینک دانلود دیگه توی کامنتها هست . حالا هیچکس کامنتها رو نگاه نکنه تو یه زحمت به خودت بده حسام !!! یکی رو خودم گذاشتم اون یکی رو آقای جواد زحمت کشیده . برو بگیر غر نزن !!!

  13. حسام 2008/06/23 در 08:54

    آقا این آلبوم محشره!! حرف نداره! زندگی میکنی باهاش!!!

  14. حسام 2008/06/23 در 09:02

    آقا من چون خیلی حال کردم!‌ بازم اومدم بنویسم! از اون موسیقی هایی هست که من فکر نمی کنم ذهن آدم رو خسته کنه! … عالیه!

  15. ترانه های پاپتی 2008/06/30 در 16:32

    سلامدوستان من یه کمی دیر مطلع شدم.اگه ممکنه لینک جید رو بزارید .واقعا ممنون میشم کمکم کنید.

  16. شمیم 2008/07/06 در 20:46

    وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم به وب منم سر بزنی  موفق باشی

  17. کاوه 2008/07/15 در 04:43

    salam va khaste nabashid,link dl ahang viva la vida error mide!age momkene ye link jadid bezarid.mamnun:)

  18. گویک 2008/10/16 در 14:20

    من کل البومو گوش نکردم.فقط viva lavidaرو گوش کردم.خیلی خوبه.

  19. بازتاب: Coldplay – Mylo Xyloto « آ ل ب و م

پاسخی بگذارید

