آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Mates of State – Re-Arrange Us

در تاریخ موسیقی گروه های زیادی بودن که با حضور زوجهای زناشوی شکل گرفتن . نکته ظریف همیشه در این بوده که عمر این گروه ها برابر با عمر رابطهء زناشون اعضای گروه هست . میشه در گذشته زوجهای فوق العاده مشهوری مثل Sunny & Cher (که بعدا با طلاق اونها Cher به فعالیت هنری خودش ادامه داد) و زوجهای گروه افسانه ای ABBA (که اون گروه هم بعد از طلاق هر دو زوج منحل شد) اشاره کرد . حالا قصد دارم یکی از زوجهای موسیقی رو بهتون معرفی کنم که کاملا آرام و بی سر و صدا و جنجال ، شکل فوق العاده ای از موسیقی راک و پاپ مستقل (Indie Rock & Pop) رو عرضه میکنه . گروه Mates of State با حضور Kori Gardner و Jason Hammel در سال 1997 شکل گرفت . آشنایی این دو نفر در اون زمان بدلیل ملاقاتشون در کانزاس و داشتن چند پروژه مشترک بود که همین آشنایی و کار از اون تاریخ باعث انتشار اولین اثر به نام My Solo Project در سال 2000 و ازدواج اونها در سال 2001 شد . هر دو عضو گروه به عنوان خواننده ، نوازنده ، آهنگساز و ترانه سرا فعالیت میکنن و به نوعی زیبا موسیقی Indie رو با ترکیب سازهای الکترونیکی و موسیقی پاپ عرضه میکنن . تا کنون 4 آلبوم این گروه منتشر شده که الان شما قرار هست پنجمین آلبوم اونها محصول سال 2008 رو با عنوان Re-Arrange Us دانلود کنین . اگه با سبک Indie Rock میونهء خوبی دارین ، شنیدن این آلبوم رو بهتون توصیه میکنم .

دانلود آلبوم Re-Arrange Us از گروه Mates of State

 

 

6 پاسخ به “Mates of State – Re-Arrange Us

  1. بردیا 2008/05/29 در 00:17

    pass : mp3zzz.blog.hr

  2. Primus Road 2008/06/01 در 06:24

    سلامحالا White Stripes عکس این قضیه اس. اونا طلاق گرفتن ولی با هم هستنموفق باشی

  3. عارف 2008/06/18 در 17:53

    سلام.خیلی ممنون.ببخشید پسوردش چیه؟

  4. بردیا 2008/06/19 در 01:03

    عارف خان اذیت نکن دیگه !!!! خب اولین کامنت رو ببین همیشه پسورد اونجاست دیگه !!!

  5. نگین 2010/02/11 در 13:17

    من نمی تونم هیچ کدوم ای ها رو با رپید شیر دانلود کنم چرا؟ ارور می ده که اصلا همچین چیزی وجود نداره!

  6. نگین 2010/02/12 در 01:52

    اره اخریا رو تونستم دانلود کنم ولی مال رپید شیر نبودن.حالا من چیکار کنم که دیر با اینجا اشنا شدم؟:(

پاسخی بگذارید

