آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

3Doors Down – 3Doors Down

 

در مورد آلبوم جدید گروه 3Doors Down قبلا (اینجا – شماره ۴) صحبت کردم . این گروه آمریکایی که فعالیت خودش رو در سال ۱۹۹۴ شروع کرده موفق شده با انتشار چهار آلبوم فوق العاده خودش رو بعنوان یکی از قدرتمندترین گروه های Post-Grunge به عالم موسیقی معرفی کنه . این گروه از ابتدای کار تا قبل از انتشار آلبوم جدیدش بیش از ۱۳ میلیون نسخه فروش تنها در آمریکا داشته ، در حدود ۳۰۰ کنسرت در سال برگزار کرده و اجراهای زنده با بزرگان موسیقی از جمله Lynyrd Skynyrd ، Seether ، NickelBack ، Breaking Benjamin ، Staind و ShineDown داشته . حالا بعد از گذشت سه سال از آلبوم موفق Seventeen Days ، آلبوم جدیدی رو هم عنوان با خود گروه ، 3Doors Down ، منتشر کرده . قبلتر دو آهنگ از این آلبوم ، Citizen/Soldier در انتهای سال ۲۰۰۷ و It’s Not My Time در ابتدای سال ۲۰۰۸ بصورت single منتشر شده و حالا وقت اون رسیده که خود آلبوم رو گوش کنیم . امیدوارم از شنیدنش لذت ببرین .

دانلود آلبوم 3Doors Down از گروه 3Doors Down

پ.ن : پسورد توی بخش کامنت .

6 پاسخ به “3Doors Down – 3Doors Down

  1. بردیا 2008/05/11 در 13:29

    Pass : mp3zzz.blog.hr

  2. Primus Road 2008/05/11 در 20:02

    من 3 Doors Down رو با آهنگ زیبای Here Without You شناختمکلا به نظر من با 12 Stones خیلی شباهت دارهکارای Seether زیاد جالب نیستممنون از این مطالب به روز میذاریموفق باشی بردیا

  3. س س 2008/06/17 در 19:00

    سلام بردیا خان..اگه بخوام فقط یه آهنگ دانلود کنم..نمیشه..سرعت نت من پایینه…9 کیلو بایت زیاده..جایی هست که بتونم این کارو کنم؟؟بلاگت واقعا عالیه…

  4. س س 2008/06/17 در 19:21

    87 مگا منظورم بود…فکر نکنی بی سوادم

  5. بردیا 2008/06/18 در 11:09

    دوست عزیز ، همونطور که این بلاگ از اسمش هم معلوم هست به آلبومها میپردازه نه Single ها . برای همین فکر کنم بهتر باشه طور دیگه ای دنبال آهنگ مورد نظرتون بگردین . قبول دارم که اگه شما ADSL نداشته باشین و بخواین از Dial-Up استفاده کنین تقریبا دریافت فایلها غیر ممکن هست . اما کار دیگه ای نمیشه کرد . موفق باشید .

پاسخی بگذارید

