آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Gnarls Barkely – The Odd Couple

 

در مورد Gnarls Barkely ، این گروه عجیب و غریب ، بطور مفصل (اینجا) صحبت کردم . دو بزرگ مرد موسیقی R&B و Soul یعنی Danger Mouse و Cee-Lo ، چهره های سرشناسی در موسیقی به شمار میومدن . تا اینکه تصمیم میگیرن در کنار هم و با تشکیل گروهی با عنوان Gnarls Barkely تحولی رو در موسیقی ایجاد کنن ! . آلبوم اول اونها با عنوان St. Elsewhere تونست انقلابی رو در موسیقی آر اند بی و سول بکنه (کاری رو که سالهای خیلی دور Outkast انجام داد) . حالا این گروه دومین آلبوم خودش رو با عنوان The Odd Couple منتشر کرده . چند Single از این آلبوم منتشر شده ، از جمله آهنگ Run که موفق شده رتبه ۳۲ در چارت انگلستان و ۳۵ رو در چارت راک مدرن آمریکا تصاحب کنه . امیدوارم از شنیدنش لذت ببرین .

دانلود آلبوم The Odd Couple از Gnarls Barkley

2 پاسخ به “Gnarls Barkely – The Odd Couple

  1. خشایار 2008/04/12 در 16:20

    سلام. ممنون از زحمتی که برای این آهنگها میکشی. واقعاَ دستت درد نکنه. مه که خیلی استفاده کردم. اما یه نکته! امکانش هست این آلبوم ها را جایی دیگه غیر از رپیدشر آپلود کنی؟ آخه این محدودیت زمانیش خیلی آزار دهنده است. تازه من هم از توی شرکت کانکت میشم و فقط کافیه یکی دیگه از پرسنل بخواد چیزی از رپیدشر بگیره. خودت میدونی دیگه! عملاَ من باید تا فرداش صبر کنم!! باز هم ممنون رفیق و موفق باشی!

  2. بردیا 2008/04/13 در 09:43

    من آلبومها رو آپلود نمیکنم . من چیزی رو که مد نظرم هست تو اینترنت میگردم و لینک پیدا میکردم و براتون میذارم .

پاسخی بگذارید

