آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Shania Twain – The Will Of A Woman

Shania Twain رو همه میشناسن !! . این هنرمند دوست داشتنی جزو اون دسته از خواننده ها هست که تمام سلایق رو تحت پوشش موسیقی زیبای خودش قرار میده . Eilleen Regina Edwards فعالیت هنری خودش رو در سال ۱۹۹۱ با نام Eileen Twain شروع کرد . این اسمی بود که همه از دو سالگی اون رو با این نام خطاب میکردن ! . این هنرمند کانادایی در سال ۱۹۹۳ ، دو سال بعد از آغاز فعالیت ، نام Shania Twain رو برای خودش انتخاب کرد و موفق شد با آثار بینظیرش خودش رو بعنوان یک اسطوره در موسیقی Country معرفی کنه . شانیا دو تا رکورد در موسیقی رو به نام خودش ثبت کرده . اول اینکه تنها هنرمند زن در دنیای موسیقی هست که هر سه تا آلبومش ، یعنی : Shania ، The Woman In Me و Come On Over موفق به دریافت رتبهء Diamond از RIAA Certification شده . و دوم اینکه آلبوم Come On Over ، سومین آلبوم این هنرمند ، پرفروشترین آلبوم یک خواننده زن در کل تاریخ موسیقی هست !!!! . چیزی نزدیک به ۳۹میلیون نسخه !!!‌. شانیا توین موفق به دریافت ۵ جایزه Grammy ، بیست و هفت جایزه BMI برای آهنگ سازی و فروشی بیش از ۷۶ میلیون نسخه تا کنون هست . حالا شما قرار هست آلبوم جدید این هنرمند محصول سال ۲۰۰۸ رو دانلود کنین و بشنوین و لذت ببرین . لینک انتخابی از Rapidshare هست .

دانلود آلبوم The Will Of A Woman از Shania Twain

 

16 پاسخ به “Shania Twain – The Will Of A Woman

  1. برديا 2008/02/03 در 11:19

    pass : mp3zzz.blogspot.com

  2. حسام 2008/02/03 در 17:40

    گرفتمش!! بابا آهنگ اولش که تکراريه الان دارم گوش ميکنم! حالا کامل گوش کنم ببينم چه خبره…ولی حتماْ پيشنهاد ميکنم بگيريد! کار اين خانم خيلی درسه!

  3. رهگذر 2008/02/04 در 05:18

    سلام . میشه گروه breaking benjamin رو معرفی کنید ؟

  4. بردیا 2008/02/04 در 22:57

    در جواب حسام : آره . شاید بد گفته باشم مطلب رو . این رو نمیشه یه استودیو آلبوم جدید حساب کرد . مجموعه Remix و چند اجرای زنده با هنرمندهای مختلف (الان فقط Elton John رو یادم میاد !) هست . در جواب رهگذر : Breaking Benjamin از نظر من یکی از بهترین گروه های Alternative Metal هست که آلبوم آخرش کمتر از یک سال پیش منتشر شد . در موردش براتون مینویسم . گروه فوق العاده ای هست (حقیقتش رو بخواین حدود 5 سال زیبایی Cover آلبومهاشون من رو جذب کرد و باعث شد با موسیقیشون آشنا بشم !!!)

  5. رهگذر 2008/02/05 در 02:35

    بازم سلام .ببخشد که دوباره مزاحمتون شدم .میشه در آلبوم های گروه های بلک متال رو برای دانلود بذارید و در موردشون توضیح بدید؟گروه هایی مثل mayhem و emperor وmarduk و   .burzumمخصوصا میهم .

  6. حسام 2008/02/05 در 15:49

    عمو!!!‌چند روز ديگه Grammy Award  هستشااااااا!!!! کجايی تو؟‌ خوابی ؟بنويس! ميرزا بنويس ! Grammy  بنويس!!!‌

  7. ناشناس 2008/02/07 در 15:28

    سلاممن هيچکدومو نتونستم دانلود کنم نميشه روی لينکا راست کليک کرد چرا؟  😦

  8. سیامک 2008/02/08 در 13:20

    ایول این عشق منه ! دستت درد نکنه

  9. سیامک هستم 2008/02/09 در 00:17

    من تازه دارم این هنرمند فیتنس کارو! دانلودش می کنم :ِ)

  10. برديا 2008/02/09 در 10:24

    روی لينکها و کلا روی صفحه نميشه رايت کليک کرد . چرا از کليک استفاده نميکنين ؟

  11. بهزاد 2008/02/12 در 11:37

    سلام.آقا کارت درسته شدید.خودت ایرانی یا اونور آب؟فکر کنم آرشیو  کاملی باید داشته باشی.good luck.راستی سایتی می شناسی که لیریک به صورت pdf بده؟

  12. حسین 2008/03/18 در 23:19

    مشترک آر اس اس وبلاگت شدم . بس که باحاله . تو این عید فقط باید از وبلاگ تو باز دید کنم . جای دیگه فعلا تعطیله

  13. shania+twain 2008/03/19 در 16:24

    لینک شانیا توئین در سایت لست اف ام …

  14. ناشناس 2008/05/30 در 19:01

    خیلی ردیفه بلاگتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

  15. حسین شرفی 2008/07/26 در 17:39

    یه چیزی . یک وبلاگ دیگه درست کن و پست هاتو توی اونم کپی کن . مخابرات در حال فیلتر کردن وبلاگ های موسیقی است و ممکنه وبلاگ تو هم خدای نکرده فیل فل بشه … پس یک آلترناتیو ازش داشته باش . حیفه والا

  16. داود 2009/09/11 در 13:05

    سلامممنون از آهنگ هادنبالشون بودمیا حق

پاسخی بگذارید

