آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Scott D. Davis – Pianotarium

اسکات دی دیویس ، هنرمند و پیانیست آلمانی ، از جمله افرادی هست که بافعالیت هنری خودش در کنار بزرگانی مثل یانی ، جرج وینستون و دیوید لنز ، موفق شد نام خودش رو در بین طرفداران موسیقی کلاسیک مخصوصا دوستاران سولوی پیانو ثبت کنه . شبکه رادیویی Whispering : Solo Piano Radio که فقط اختصاص به آهنگهای سولوی پیانو داره، ماهانه ۵۰۰هزار شنوندهء اینترنتی فقط برای آهنگهای اسکات دی دیویس داره . دیویس چهار تا آلبوم منتشر کرده که آخرین اونها با عنوان Pianotarium محصول سال ۲۰۰۷ هست . ویژگی خاص این آلبوم این هست که این آلبوم با Label خاصی منتشر شده : Piano Tribute To Metallica . هشت آهنگ از مجموع ۱۱ آهنگ این آلبوم Cover آهنگهای Metallica با سولوی پیانو هست که با زیبایی خاصی اجرای شده . این هشت آهنگ عبارتند از :

Enter Sandman ، Until it Sleeps ، Master Of Puppets ، Sanitaruim ، Nothing Else Matters ، One و Fade To Black .

خود دیویس در مورد این آلبوم میگه : (( وقتی دوستانم موضوع رو شنیدن ، گفتن : چی ؟؟؟ متالیکا ؟؟؟ مگه میشه اون آهنگهای هوی متال رو پیانو کرد ؟؟؟ . و من نشون دادم که میشه ! )) . از شنیدن این آلبوم لذت ببرین .

دانلود آلبوم Pianotarium از Scott D. Davis

8 پاسخ به “Scott D. Davis – Pianotarium

  1. يلدا 2008/01/22 در 17:34

    واقعا که حای بسی تعحب!!! بگوشيم حتما..مرسی perfect

  2. ازاده 2008/01/23 در 00:47

    با درود فراوان و تشکر فراوان تر. ميخواستم بدونم میشه لطف کنين و البوم سرج تانکیان رو هم واسه دانلود بذارین؟ در ضمن واقعن وبلاگ باحالی دارین

  3. ناشناس 2008/01/24 در 21:01

    ااوووووووو  ، باید قشنگ باشه مرسی

  4. حسا 2008/01/26 در 17:07

    برديا!‌اين فايلش نيست! من دارم جون عمه های من دوباره بذارش! را نداره! من اينو نگيرم! ۹ کرتم!

  5. برديا 2008/01/27 در 10:44

    حسام !!!!!!  اين فايل سر جاش هست هنوز !!!!‌خواب زده شدی ؟؟؟

  6. حسا 2008/01/27 در 10:50

    نه عزيزم فايل زده شدم!‌

  7. روزبه 2008/01/27 در 21:17

    اجراش عالیه ! من خیلی حال کردم، مثل اینه که خاطره های آدم خیلی آروم از جلوی چشمش میگذره ولی یه کمی برای خودتم تازگی داره !به همه توصیه می کنم گوش بدن. توانایی فوق العاده Scott Davis رو می رسونه.

  8. حسام 2008/01/28 در 16:57

    مشتی! توپ! حال! صفا! عشق! لذت! …اگه موسيقی لايت حال ميکنی بگيرش چون حال ميده! اگه متال باز هستی و آهنگ های متاليکا رو گوش کردی بازم بگيرش!‌ چون حاااااااله!! مشتی! خود خود آهنگه!بابا يکی منو بگيره!‌ از بس که با اين حال کردم!!‌

پاسخی بگذارید

