آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

NEWS

خب اینطور که بنظر میاد مشکل Rapidshare حل شده . از شنبه دوباره جریانات وبلاگ رو از سر میگیریم . حالا تا اون موقع چند تا خبر بهتون بدم :

۱) اگه کسی از من بپرسه برترین و بهترین هنرمند زندگیت رو بگو مطمئنا بدون هیچ درنگی جواب میدم : Porcupine Tree . این گروه جادوانه از بزرگترین گروه های Progressive Rock دنیا هست که تحت تاثیر موسیقی Pinkfloyd آثار جاودانه ای رو از خودش بجا گذاشته . همین چند ماه پیش آلبوم Fear Of The Blank Planet ، آخرین اثر این گروه ، در سال ۲۰۰۷ منتشر شد که قبلا در موردش صحبت کردیم . حالا بعد از گذشت چند ماه آلبوم EP جدیدی رو تحت عنوان Til Recurring منتشر کردن که حاوی ۴ تا آهنگ بمدت حدودا ۲۹ دقیقه هست که شنیدنش شما رو منهدم میکنه !!! (الان که دارم این رو مینویسم دارم گوش میدم بهش !‌ فوق العادست !!)

۲) اگه کسی از من بپرسه برترین و بهترین هنرمند زندگیت رو بگو مطمئنا بدون هیچ درنگی میگم : Blackfield !!! . بذارین از این جمله و شمارهء قبلی یه نتیجه گیری کنیم . اگه کسی از من این سئوال رو بکنه جواب میدم : Steven Wilson . یعنی آهنگساز ، ترانه سرا ، نوازنده و خوانندهء دو گروه Porcupine Tree و Blackfield . استیون ویلسون در کنار گروه Porcupine Tree ، به همراه یکی از بزرگان یهودی راک Aviv Geffen گروه Blackfield رو تاسیس کردن که تا الان دو تا آلبوم منتشر کردن . حالا این گروه کنسرتی رو در نیویورک اجرا کردن که مو به تن بنی بشر راک دوست سیخ میکنه !!!!!!!! . من کنسرت رو شنیدم و در حسرت دیدنش دارم میسوزم !! .

شرمنده … کار پیش اومد … باقیش باشه واسه همون شنبه .

 

6 پاسخ به “NEWS

  1. سیامک 2007/11/30 در 16:56

    Porcupine Tree من عاشق این گروهم  ،، مخصوصا آهنگ She’s moved on شون رو خیلی دوست دارممرسی ،    باورت نمی شه چقدر حال کردم

  2. سیامک 2007/11/30 در 17:04

    Love Porcupine :X:X:XLove بردیا ! به خاطر این سلیقه خفن

  3. سیامک 2007/11/30 در 17:13

    Love Steven WilsonLove blackfieldدوباره love داش بردیا

  4. برديا 2007/12/01 در 09:55

    با من حرف نزنين !!!!!!! من ديشب موفق به ديدن اين کنسرت شدم !!! . ساکت !!!‌ هيچی نگين !! يهو حسش ميپره !!!‌ .

  5. سیامک 2007/12/01 در 21:56

    منم کنسرتو می خوام ttاگه لینکی برا دانلود داره بگی یا میل کنی خیلی حال دادی،،لااقل اسم کنسرت رو بگو بی معرفت ^^

  6. برديا 2007/12/02 در 09:44

    اسم DVD این کنسرت Blackfield – NYC (Live In New York) هست . در مورد این کنسرت باید یه پست بنویسم . فقط این رو بگم اگه ارتباط خیلی محکمی با این گروه نداشته باشی کنسرتش جذابیت بصری برات نداره . لینک اطلاعاتش هم اینه : http://www.amazon.com/Blackfield-NYC-Live-New-York/dp/B000UVPTLO/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1196575536&sr=8-1

پاسخی بگذارید

