آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Gary Moore – Close As You Get

میخوام یکی از بزرگان موسیقی راک رو بهتون معرفی کنم . Gary Moore ، هنرمند ۵۵ سالهء ایرلندی ، بیش از ۴۰ سال است که جزو بزرگ مردان گیتار دنیا به حساب میاد . اگه اهل شنیدن راک کلاسیک باشین حتما اسم دو گروه Skid Row و Thin Lizzy رو شنیدین . دو تا از مطرحترین گروه های اواخر دهه ۶۰ تا اواسط دهه ۷۰ که گری مور بعنوان گیتاریست باهاشون همکاری میکرد . گری مور همچنین عضو اصلی سه گروه دیگه به اسمهای Colosseum II (با ۳ آلبوم در سالهای ۱۹۷۶ و ۷۷) و Greg Lake (با ۲ آلبوم بین سالهای ۱۹۸۱ تا ۸۳) و BBM (با یک آلبوم حصوا ۱۹۹۴) رو عهده دار بود . از همون اوایل دهه ۷۰ گری مورد فعالیت انفرادی خودش رو شروع کرد که منجر به انتشار 19 آلبوم سولو تا حال حاضر شد . شما قرار هست آخرین آلبوم اون محصول سال ۲۰۰۷ رو دانلود کنین . لینک انتخابی از Rapidshare هست .

دانلود آلبوم Close As You Get از Gary Moore

6 پاسخ به “Gary Moore – Close As You Get

  1. بيژن 2007/10/14 در 15:03

    سلام دوست گلاين وبلاگ آرزوييه که من برای وبلاگ خودم دارم… و دوست دارم به اين جا برسه که شما رسيدی…دوست عزيز به وبلاگم سر بزن. من با اجازه وبلاگ ماه شما رو توی پيوندهام می ذارم. اگه قابل دونستی شما هم منو توی پيوندات بذار.نظر بده حتماْ….! بگو زيباترين آهنگی که توی عمرت شنيدی کدومه…

  2. بيژن 2007/10/14 در 15:06

    دوست گل من عاشق گری مورم.نمی دونم تا حالا راجع به آهنگ به يادماندنی What gone the blues نوشتي يا نه. بسيار زيباست.موفق باشي

  3. Siamak 2007/10/25 در 21:39

    man footbali nistam vali to maradonaye Musici

  4. فربد 2007/12/15 در 15:23

    ممنون از وبلاگتونگری مور خيلی استاده از ترانهای محبوبش بيشتر بزاريد و دانلود کردنشم راحت تر کنيد

  5. سجاد 2012/06/17 در 13:43

    لینک ها حذف شده لطفا درستش کنید

پاسخی بگذارید

