آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

James Blunt – All The Lost Souls

عجله نکنین !‌ ۴ روز پیش بطور کاملا رسمی آلبوم جدید جیمز بلانت در بریتانیا و هنگ کنگ و با یک روز تاخیر در آمریکا منتشر شد . فکر نکنم لازم باشه این هنرمند رو براتون معرفی کنم . James Blount (که برای انتخاب اسم هنری فقط O رو از توی نام خانوادگیش درآورد!) متولد ۱۹۷۴ (۳۳ ساله) جد اندر جد و نسل اندر نسل نظامی بودن . تحصیلاتش رو در مدرسهء نظامی بریتانیا میگذرونه ، بصورت افسر در گارد انگلستان استخدام میشه . اولین افسری هست که با ۳۰هزار سرباز تحت فرمانش وارد کوزوو میشه . اما روحیه و حال و هوای اون با این محیط سازگار نیست . یک سال بعد از ترک نظام فعالیت هنری خودش رو شروع میکنه . اولین آلبوم اون ، Back To Bedlam ، دنیا رو میخکوب میکنه . جریان حس در تمامی کارهای اون باعث میشه که اسمش به سرعت بین علاقه مندان موسیقی پخش بشه . نمیخوام در مورد آلبوم اول توضیح زیادی بدم . میرسیم به دومین آلبوم . All The Lost souls . مطمئنا تا الان اولین Single این آلبوم تحت عنوان 1973 رو شنیدین . این آهنگ الان به رتبهء ۴ در انگلستان رسیده و باعث شده که پیش فروش این آلبوم نام جیمز بلانت رو در بین ۱۰ خواننده برتر فعلی انگلستان قرار بده . این آلبوم رو دانلود کنین و از شنیدنش لذت ببرین .

پ.ن : شاید انتظار من بیش از حد بود . اما این جیمز بلانت با اونی که من میشناختم کلی فرق داره ! . از اون حس و حال ، از اون سادگی خبری نیست ! . تا نظر شما چی باشه .

دانلود البوم All The Lost Souls از James Blunt

شرمنده ! خودم میدونم بی حوصله دارم می نویسم . بخاطر کمبود وقت هستش .

 

7 پاسخ به “James Blunt – All The Lost Souls

  1. فائزه 2007/09/28 در 21:37

    آهاننننننننننننننننننن !.پس بگو کجا رو آپ ميکردی تا حالا ؟!ميگم چرا نيستش اين دوست عزيز قديمی من …

  2. حسام 2007/09/30 در 18:40

    ايول! من که واقعا بعد از مدتها از يه آلبوم لذت بردم!کار قشنگيه! يکم مدرن شده! ولی اميدوارم در همين حد حفظ بشه و بيشتر نشه!

  3. بهزاد 2007/10/25 در 14:41

    دوسش دارم چون باهاش زندگی کردم

  4. DARK ANGEL 2007/10/26 در 23:43

    VERY GOOD

  5. مريم 2007/11/12 در 20:23

    سلامجيمز واقعا فوق العاده است…من با موزيکاش عشق ميکنم good bye my lover رو خيلی دوست دارم

  6. s 2008/07/09 در 11:37

    salam.kheili mamnun az in hame link  khaste nabashid.  motasefane  natunestam album james blunt ro download konam! az koja mitunam download konam ?

  7. ناشناس 2009/09/06 در 17:04

    The file could not be found. Please check the download link.

پاسخی بگذارید

