آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

The String Quartet Tribute – Linkin Park

 بیاین اول در مورد این صحبت بکنیم که String Quartet چی هست . استرینگ کوارتت به ارکستری میگن که از چهار ساز تشکیل شده : دو تا ویولون ، یدونه ویولا و یدونه ویولون سل . حالا در مورد مجموعه آثار The String Quartet Tribute حرف بزنیم . کمپانی Vitamin Records اقدام به کار جالبی کرده . معروفترین آثار معروفترینهای موسیقی رو به صورت استرینگ کوارتت Cover و در مجموعه های جداگانه منتشر کرده . گروهها و نوازندگان زیادی تاحالا روی این سری مجموعه کار کردن . اساس کار اجرای نت به نت این آهنگهاست . در این مجموعه ها از سازهای گوناگونی استفاده شده اما اساس کار بر مبنای ویولون و ویولون سل هست . یه نکته رو جالبه که بدونین ، تا الان نزدیک به ۲۳۲ آلبوم به این سبک و سیاق منتشر شده و عموما توجه طرفداران گروهها رو به خودش جلب کرده . توی این مجموعه از Rock و Metal و Indie و Hardcore گرفته تا Rap و Techno و Pop و Country ، همه و همه به صورت جالب (و البته گاهی اوقات خنده دار !!) کاور شده .

الان برایتون مجموعهء کاور شدهء بهترینهای Linkin Park رو گذاشتم . لینک انتخابی از سایت Rapidshare هست .

The String Quartet Tribute – Linkin Park

 

6 پاسخ به “The String Quartet Tribute – Linkin Park

  1. سينا 2007/08/29 در 08:06

    بابا اين لينکش خرابه دانلود نميشه…شايدم من بلد نيستم…تو رو خدا کمکم کنيد من اين رو حتما ميخوام…

  2. بردیا 2007/08/30 در 18:08

    دوست عزیز ، من لینک رو چک کردم دوباره ، مشکلی نداره . بگو مشکلت چیه تا حلش کنیم .

  3. ازاده 2007/08/31 در 20:50

    اقا من دستتو ميبوسم. نميدونم چی بگم معرکه بود من خودم ويولن ميزنم و از طرفی راک خوب رو هم عاشقشم تا حالا استرينگ کوارتت زياد گوش دادم ولی اين… بازم ممنون

  4. amin 2007/09/14 در 16:28

    man koja ro bayad klik konam ta begiram aslan nemishe kheily doost daram dashte basham marhale be marhale mishe begi mamnoon mazerat

  5. بردیا 2007/09/16 در 22:21

    امین این خیلی واضحه ! . روی لینکی که گذاشتم پایین پست کلیک کن . صفحهء Lix.In باز میشه . Continue رو بزن . میری توی Rapidshare . پایین دست راست Free رو بزن . بعد هم کدی که بهت میده رو وارد کن و فایل رو بگیر . همین ! . زودتر بجنب تا پاک نشده .

  6. شانگوله 2008/02/24 در 21:50

    سلام آقای بردیاشایان هستم، مطلب کریستینا اگیلرا رو یادتونه؟ خیلی وقت بود که به وبلاگتون سر نزده بودم، کلی تغییر و تحول می بینم! مثل همیشه عالیه. این مطلب هم آخرش بود. بعد دانلود اولین استرینگ ، متالیکا، ناتسینگ الس مدر، کلی لذت بردم ، رفتم سراغ بقیه اش. . . تقریبا چند ماهی هست که خودم هم وبلاگ مینویسم. گاهی اوقات در مورد آهنگها و البومها ، خواننده ها و گروه ها … می خواستم در مورد همین استرینگ کوآرتت بنویسم، رفتم سراغ ویکی پدیا، اما انگار مطلب شما ترجمه همونه، پس برای اینکه دوباره کاری نشه مطلبتون رو کپی پیست کردم. با ذکر منبع!اگر راضی نیستین بگین یه فکر بکنم…-اگر دوست داشتین می تونیم لینک تبادل کنیم، هوم؟!- موفق باشید

پاسخی بگذارید

